Saturday

HaRi sEmAlAm DlM sEjArAh...

AcTuALlY..AKu pTUt UpDaTe bLoG nI SmLm..
TP SmPaI2 umAh (PUtrAjAyA) cM lTiH sGt2..
sO..AkU xOn9 La mLM tDi..

SmLm MeNjAdI SEjArAh biLe aKu BlIk Dr OfIg aLmOSt aT 11 pm O'cLoCk..
Cm xCaYe jER..SbB sLaLu NyER aKu aNtAra oRg yG 1St kUaR dR oFiS..
n SmLM Ade LaH hArI JUMaAt..jUMaAt PkUL5.30 da bLeH bLik dA pTUtnYeR..

aLkiSaHnYeR..
aSs. boSS CuTi 3ARi SiNce weD aRi TU..
So..aKu Ngn INtAn IZarINa sGT lA HEaVeN..
kTrG bAce koMIk..On9..tP XDE LA sMpAi XwaT keJe LGsUnG..
Tp hONeSTlY sMlM..aKu XbAcE kOMik Pn..oN9 pn KUrg SmLM..
sMlm Aku ByK tLG OfIs MaTe AiNiE wAt sUdIt DiE..

dLm PkUL 4.30 SmLM..
bIg BOsS ktrG iAitU mr. Jy dTg kT AuDiT dePaRTmEnT..
N XseMeNa2 DIE nK wAt sPoRtcHeCK..
ApE lG cUaK lA KiTRg..dIe Pg RoUNd 1 oFiS..
tHeN sMpAi La tUrn KtrG bDk2 tRaINee..

dIe pN mULe La iNtERviEw..
BlAbLAbLaBlA...
AsThE CoNcLuSiOn...
DiE KaTe kTrG aMeK mAse yG lAmE uTk WAt aUdIt..
n cOmpaNy yG kTrg Wt tU eaSy JoB..
DiE KaTe kEjE kTrg pTuTnYer 1 dAy jE dA BLeH sIaP..
sInCe KitRG Da WAt aLmoSt 1 WeeK..
Die aRahKN InTaN AnTa KeJe tU ArI SmLm Jgk..
n dIe KaTe ToDaY DiE NK ChEcK..Ya AllAh..aPe kTrg Nk WaT..

EvEn aKu TerLePaS dR seKsAAn Tu..
tP XkN nk biAr IntAn WAt SoRg2 Kt OfIS kN..
mEst la aKu TlG..Few miNuTe LaTer..hE cOmeS AgAiN..
dIZ TYm hE tAkE A naMe thE pERsON wHO mUsT sUbMiT thE aUDiT thAT dAY..

BeRMulA SaT Itu..aKu DAn INtAN bERtUBgKus LumUs MeNyiApKn..
nmPk SkEt tP..lECeH..nk PrInt Lg..nK SuSun Dlm FilE..
ArOunD pKul 10.40..KItRG bERjAyE..
dAt Tym Yg TgGal kT ofIS adE 3 oRG Jer..
sapE lG..AKu..INtAN n HaFiZ..
thNkz haFIz Sbb Tmn KtRG..thAt DAy KtRG dA suShKN HaFiZ..
PdahAl HaFiZ bkN keNe AnTaR ar TU juGAk..

XlAmE Pas Tu..MasE ktRG sIaP2 NK bLIK..
2nD bIG bOss PlAk Dtg..
DiE Pn TERkEjuT KtrG xBlIK Lg..
mST DiE bAgGe TRaINee Cm KTRg STAy kT ofiS sMPaI 11..
PdAhaL dIe XTaw Pn YG ktRG tERpAkSE..
jAm 10.45 KtRG KuAR DR oFiS..
MsT inTanMeNaNGis mlM tdI..SiAn DIe..
mOrAl of thE StOrY???..Mmm..

The eNd..

1 comment:

iEyLa said...

bnyk plak cite boss ko tu..
easy job..wat sendiri la..hahahah