Friday

Jom Terjah GiveAway TT : kenapa lagu tu sangat best di dengar

 kali ni Deehays nk try nasib join GA Husna which is

selepas ditimbang, dibelek..
akhirnya Deehays memutuskan untuk memilih lagu..
dum..dam..dum..dam..(imagine ni bunyi drum)
lagu nyanyian Bill & Brod (Singkong dan Keju)

xpenah dgr?..try dgr yer.. 
nape ye Deehays suke lagu ni..
sbb lagu ni simple..nk ikut pn senang..hehe..
lagu ni pn sempoi jer..
pastukn bile dgr lagu ni mst terigt kt mama Deehays..
sbb dulu mama Deehays slalu psg lgu ni dlm kete smpai la ktrg adik beradik terlyn lgu ni..
Husna jgn gelak taw ngn pilihan lagu Deehays..

Deehays nk ajak sape ek join contest ni..
hmm..wajib mesti tag Cik Wawa, Cik Eye-Me, Cik Ieyla..
n referral mst la Tuan Tanah a.k.a TT..


2 comments:

Nur Husna said...

ekekekeke .. eh TT tak gelak tau .. :P
gud luck dear :) suke olahan entry tu ..

Lya Colours said...

haa gudluck !!
kalo menang GA share hadiah
hahaha