Sunday

Picture Of My Life Contest

hik..hik..contest lg..
this time contest dr Aretikz which is Picture Of My Life Contest..
contest ni menarik sbb kne pilih gmbr n describe gmbr tu..
Aretikz kate xkesah nk plih gmbr ape pn..

then..td Deehays ade amek satu picture ni..nk tgk x..
mm..Aretikz kne tgk la sbb nnt Aretikz nk judge..
haaa..ni la pic. yg Deehays amek tdi..
ni mug abah Deehays dpt mase keje kt Biro Pengaduan Awan dlu..
skrg ni dah xjd cawan tp abah upgrade jd tempt rokok..hehe..nmpk kn rokok dlm mug tu..
nk dipendekkan cter..K.long Deehays slalu bsuh mug ni..nk bg bersih la kn..
saje2 nk tlg abah..kalau ktrg xde kt umah..abah xbsuh pn..abah jz buang puntung rokok tu je..
(hmm..btol ke Deehays eja puntung rokok tu?!..)
ble da bsuh besenyer K.long da asing siap2 mug ni..sng abah nk cari pas abh blik keje..
tp malang wat Deehays bile ade satu hari tu Deehays minum air pkai mug ni..
siyes xperasan mase tu..da abez minum terase something kt tekak..
time tu baru perasan..Ya Allah..mug rokok abah..xtaw nk ckp ape..
time tu rase nk mrh sgt..sape lah cerdik sgt ltk mug rokok abh kt tmpt cawan..
grm sgt mase tu..ble igt2 blik Deehays la yg susun pggan mangkuk pagi tu..
mmg xleh ckp ape la..
baru2 ni ada ckp kt mama nk beli bekas habuk rokok ntok abah..
xlame lg birthday abah..tp mama xbg..ble Deehays cter pasal minum dlm mug rokok tu..
mama gelak2 jer..hehe..
As a conclusion..jgn jd cam Deehays..careless..tp pas kejadian tu Deehays lbey berhati2..
plg penting merokok xbaik untuk kesihatan..(ade kaitan ke ngn cter?!)

mekaseh bace smpai abes..hrp cter ni xmembosankan kamu2 sume, Aretikz n juri..
Miss Eyeme, Cik Wawa, & Lya..jom join contest ni..

6 comments:

Miza Yusof said...

menarik. good luck :)

Aretikz said...

Thanx 4 join.. hehe.. tapi kan.. maksud sya edit bukan gabung gambar.. cukup satu gmbar menceritakan sgalanya.. rasanya.. kalau gambar cawan tu pun dah cukup kot.. ada kemisterian kenapa gambar itu mengingatkan sesuatu.. hehe.. yang lain dah ok suda.. cuma gmbar tu harap cukup satu sahaja ^_^

Lya Colours said...

insyaALLAH nanti di buat
hehe

.:. MiSs EyeMe .:. said...

haha..syaheed..sume pon ka balon kn..haha

☆aDihAys☆ said...

aretikz: tq btaw..igt aretikz nk tendang trus penyertaan sy..

lya: jom la..

aimi: xbalon pn..kalo ko nk, balon la..aku da tag name ko tu..

Hidup Ini Adalah Kenyataan said...

hahah... sendiri letak sendiri kena da..