Sunday

500 BLOG !

cam seronok je nk join 500 BLOG anjuran Ben Ashaari..confirm dah ramai join..
tp since Bro. Ben ni nak 500 blog, rasanya ada banyak vacancies lagi..


kena story tentang diri sendiri ye Bro.
- Saya phobia dengan semut..kalo nmpak semut yg banyak saya akan gatal-gatal hidung sebab saya rasa serabut sangat tengok semut tu..
- Saya suka kentang..Saya makan kentang hampir setiap hari..biasanya 5 hari dalam seminggu..
- Last sekali, saya sayang gigi saya tapi saya telah kehilangan 2 batang gigi geraham saya..1 belah kiri, lagi satu belah kanan..naseb baik geraham, kalau gigi depan tak pasal-pasal saya memiliki gigi palsu..


saya jadi blogger sebab nak famous  share hasil nukilan dan penulisan saya..tapi akhirnya saya sedar, saya sudah lupa cara untuk menulis karangan..sekarang blog dah macam buku rojak..macam-macam benda saya tulis dalam blog..tak ubah seperti saya di zaman sekolah dulu..sekolah dulu mesti ade satu buku tulis yang dikhas kan untuk menconteng apa-apa saja..

4 comments:

Myra Ayreen said...

salam kenal ....


saya salah seorang dari segmen ni ...


jenguk saya balik eyh !

http://myraayreenmurshemellow.blogspot.com/

EB said...

Hehehe kuatnya makan kentang...
follow kamu..

Matika said...

mamat pun dh join..salam singgah dari mamat..
jangan lupa follow mamat aw..nnti sdih mamat..he3
http://luahan-hati-matika.blogspot.com/

SITI ZULIANA said...

hi, saya newbie.. maklum laa ketinggalan zaman sikit >.< harap dpt follow saya tanpa dipaksa.. terima kasih bnyk2 :)