Sunday

Contest : Nama Baru Lucu Menarik

assalamualaikum semua..
dah lama tak masuk contest..sekarang tgh boring n jalan-jalan kt blog kawan-kawan..
Cik Ieyla dah tag saya ajak masuk contest..so, saje la join..mana taw leh menang..tapi menang ke kalah xpenting kan..yang penting enjoy n kita mencuba..

contest ni agak simple tp mencabar..empunya blog Lucu dan Menarik sedang mencari nama baru..
jom kita tolong LM cari nama baru nak?..

saya nk cadang Lucu..
blog LM ni banyak berkisar kisah-kisah lucu dan menarik..
kisah-kisah yang akan membuatkan pembaca senyum dan mungkin ketawa..
then..unik kn nk bahasakan diri Lucu..
plus..mase bace komen antara Lucu Menarik ngn LM (Lydia M)
Lucu Menarik bahasakan diri Lucu kan..
ape kata proceed je ngn nama Lucu..
L = Lucu
U = Unik
C = Cool
U = Unggul

so..Lucu saya pertaruhkan di sini..

nk join?..jom terjah..klik gmbar..
kalau join nk jadikan saya referral x?

lastly..referral saya..Cik Ieyla

4 comments:

.: iEyLa :. said...

nk jugak cam aku...hukhuk..

Lya Colours said...

good luck (^_^)

Lucu said...

Salam.. Nama boleh bertukar andai terfikir nama baru..5 mac tepat jam 12 pg semua jwpan adalah tetap dan tidak lg boleh ditukar.

TAYAR PANCIT said...

hai awak :) saye da join awak :) follow me back ok :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/rasmi-senarai-pasukan-f1-2011.html